قریب ۲۲۰ کتاب خانه در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان راه اندازی شده است 

قریب ۲۲۰ کتاب خانه در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان راه اندازی شده است 

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۸
مجید خوبی زاده، گفت: از زمان استقرار ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکنون قریب ۲۲۰ کتاب خانه در مساجد راه اندازی شده است.

«مجید خوبی زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی، گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبری، مقوله ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، اضافه کرد: در همین راستا با شکل گیری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور و به دنبال آن تشکیل ستاد هماهنگی کانون های مساجد در جنوب کرمان، کتاب خانه های مخزن دار و باز در مساجد راه اندازی شد.
 وی، اظهار داشت: از زمان استقرار ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکنون قریب ۲۲۰ کتاب خانه در مساجد راه اندازی شده است که از این میزان، ۳۸ کتاب خانه مخزن دار و ۱۸۲ کتاب خانه باز است و ۳۲ کتابدار در این کتاب خانه ها مشغول فعالیت هستند.
خوبی زاده، ابراز داشت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، هر ساله یکسری برنامه های فرهنگی تبلیغی در حوزه کتاب و کتاب خوانی انجام می دهد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: مهمترین برنامه ها در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، علاوه بر راه اندازی کتاب خانه های مخزن دار و باز، توزیع کتاب، برگزاری مسابقه های کتاب خوانی و راه اندازی کتاب خانه تخصصی زن و خانواده است.

وی، یادآور شد: از آنجایی که در آستانه گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی قرار داریم بنابراین در همین راستا یکسری ویژه برنامه هایی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اجرا می شود.

پایان پیام/ 586